BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 8, 2009

Kembali.

Setelah beberapa kali berfikir dan berfikir dan berfikir, akhirnya saya membuat keputusan untuk membuat semula blog.Ini adalah blog yang ke-2 setelah yang pertama dulu telah Ter Delate secara sengaja.Sebenarnya bukan senang buat blog ni.Banyak prosedur dan sangat memeningkan kepala.Sebelum blog ini siap, sebenarnya saya hampir-hampir sahaja mendelatekannya semula.Syukur, skarang blog ini akhirnya berjaya juga di publishkan.

Sebagai pengenalan, blog ini dibina khas untuk meluahkan isi hati saya,buah fikiran saya,kemarahan saya,perasaan cinta saya,lagu-lagu,lirik-lirik dan gambar-gambar.

thanks kepada semua pembaca.jangan lupa tinggalkan komen-komen anda.semoga blog ini memberikan manfaat kepada saya dan juga mereka-mereka yang seperti saya.

Thanks, dare Ven.

0 comments: